NaZaNiN jOoN
کــــــــــــــــنایه

 

اگه تو روت خندیدم

به خاطر این بود که نخواستم تو روت بالا بیارم سر خورده شی، اینو بفهم

 

 

 

به درجه ای از #عرفان و معرفت رسیدم که

واسه خودم یه چیزی تعریف میکنم #میخندم؛

تازه آخرش هم از خودم میپرسم: #جان من!

 

 

 

 

عمو فدات بگیر بخواب قاطی اون عروسکات..

 

 

 

 

اگـــــــــــــه بِت گفتم ک سرنوشت بوده

داستانمون بد و زشت بوده

نه نکنی باور.....

نه...نکنی باور


 

 

 

نه نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم


اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم


اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم


صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .

 

 

 

 

 

وقتی‌ میبینم پستات به دست غریبه‌هالایک بارون میشن

.

.

ماهم خیالمون راحته سرت گرمه میریم دنبال شیطونیای خودمون

 

 

 

 

 

هـمـیـشـه هم ....

پُــخــتـه تـــر نــمی شی.

گـــاهــی ،......

می سـوزی و تــَه میگیـــری !

 

 

 

 

 

دقت کردی؟؟!؟

گاهی..... جای رحمت میشویم زحمت

جای محرم میشویم مجرم

جای ژست میشویم زشت

جای یار میشویم بار

جای قصه میشویم غصه

جای زبان میشویم زیان

پس زیادی به خودمان مغرور نباشیم چون بایک نقطه جابجا میشویم...!!!

 

 

 

 

افـتـاده بــاش، امـا نـه از #دمـاغ فـیـل !!

 

 

 

 

عــــــــزیـــــــــــزم ...

بــیــا بــغــــلــم . مــی خــــوام ...


ببوسمت بزارمت کنار....!

 

اونایی که شما باهاشون میگردی

راه رفتنو از ما یاد گرفتن -_-

 

 

 

 

 

پشت اونایی که پشتمون حرف می زنن...

حرف نمی زنیم...

چون جلوییم ازشون !!!!!

 

 

 

 

خیلیا یـه کـم که ارتـفاع میـگیرن 

فکر می کنن آدمن ،

نه عزیزم بز کوهی هـم تـو ارتـفاعات سیر میکنه ..!

 

 

 

 

 

تا میتونی به خودت بررررررررررررررررررررررررررررس...

چون هر کاری کنی به من نمی ررررررررررررررررسی!!!!

 

 

 

 

دیگه واسم ثابت شده که تو از عقل فقط دندونش رو داری!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 4 تير 1392برچسب:,1:28به قلم: نازنین جوون ™